C34D_4567543532EC517

На тазгодишното издание на Конференцията на игровите разработчици GDC2014 се раздадоха и редовните награди в областта на видеозабавленията тази седмица.

Церемонията се проведе в Moscone Center, Сан Франциско и едва ли някой се учудва кой обра най-много отличия: The Last of Us, която спечели в три от петте категории, в които беше номинирана. Сървайвъл-хорър приключението на Naughty Dog спечели в категориита “Най-добра игра” (в конкуренция с Gone Home, Grand Theft Auto V, Super Mario 3D World и Tomb Raider), “Най-добър дизайн” и “Най-добър наратив” (другите номинирани тук бяха сериозни заглавия, като Brothers: A Tale Of Two Sons, Gone Home, Tomb Raider и необикновената The Stanley Parable). Един от другите фаворити тази години тук: BioShock Infinite спечели в категориите “Най-добър звук” и “Най-добро визуално представяне”. Едно от най-любопитните и оригинални заглавия: Papers, Please спечели в категориите “Награда за иновация на годината”, като тук отново имаше сериозна конкуренция в лицето на DEVICE 6, Gone Home, Tearaway и The Stanley Parable и “Най-сваляна игра”.

Престижната награда на публиката отиде за Kerbal Space Program, “Най-добър дебют” спечелиха The Fullbright Company и Gone Home, най-добра преносима/мобилна игра стана The Legend of Zelda: A Link Between Worlds. Grand Theft Auto V спечели наградата в раздел “Най-добра технология”, а наградата за цялостен принос към игровата индустрия отиде при Кен Кутараги, по-известен като “бащата на PlayStation”, отговорен за появата на първото издание на конзолата, както и PlayStation 2, 3 и PSP.

 xbox360-bg.net