066A_52B0655670697

В интервю за OXM един от дизайнерите в Bungie сподели, че някои елементи в Destiny са били вдъхновени от игри като Dark Souls и Borderlands.

По думите на Тайсън Грийн, събирането на неща в играта е подобно на това, което е в Borderlands, само че леко по-организирано, “леко по-интересно” и направено с “повече смисъл за вас”.

По отношение на Dark Souls, то и тук хората разговарят извън играта, за да преодолеят дадено препятствие, а го няма стандартното насочване и ръководене, което се среща в други игри.

“Идеята за това, че не е напълно “отворена книга”, а ви дава по малки “хапки”, като на бебе е нещо, което много ценим и разчитахме, че в Destiny ще имаме точно тази действителна дълбочина на действието и историята”, споделя той, допълвайки, че в играта ще се изправите пред предизвикателства, при които няма да е ясно как да продължите и фактът, че вие може да не успеете всъщност. “Боже! Вие ще играете всъщност AAA игра и ще се проваляте на много места”, въодушевява се Грийн.

Но ако пък не сте почитател на подобни бруталности, обяснява той, разработчиците изграждат и неща, които ще ви е по-лесно да преодолеете, като някои от мисиите в историята ще са по-подходящи за някой, който просто иска да се позабавлява след изморителен ден.

Повече за предстоящия хит на Bungie може да прочетете тук

xbox360-bg.net